Nowe miesięczne stawki opłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi obowiązujące od 01-01-2018 r.

logo kino za rogiem.jpeg

gminnyportalmapowy180x1001.jpeg

opolska karta rodziny i seniora.jpeg

nowy_sys_gos_odpadami.jpeg

LOGO-PLEZJO.jpeg

oleski-koszyk.jpeg

LGD - Górna Prosna 120x76.jpeg

logo_1.jpeg

OOL24.jpeg

Znajdź nas na:
Facebook Gminy Rudniki

kmzp.jpeg

logo_kolor_skrot_duze.jpeg

zaloz firme.jpeg

Nowy-PO KL.jpeg

Nowy-RPO.jpeg

plakat2008-09.jpeg

Aktualności z regionu opolskiego - informacje, komunikaty, wydarzenia, imprezy

Zapisz się do newslettera

Wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa


Uzyskanie zgody na usunięcie drzew/krzewów następuje na podstawie ustawy o ochronie przyrody.

Wymagane dokumenty należy składac w sekretariacie Urzedu Gminy w Rudnikach,
ul. Wojska Polskiego 12A, 46-235 Rudniki tel. 3595-072 w. 25
 

  1. Wymagane dokumenty:
    • wniosek na usunięcie drzewa/krzewu
    • dokument potwierdzający prawo własności  do nieruchomosci lub w przypadku użytkownika zgoda właściciela nieruchomości
       
  2. Czas załatwienia: 30 dni 

Dostępne pliki:
Wniosek o wycięcie drzewa, krzewów - DOCwzór wniosku o wydanie kopii protokołu.doc

Wyślij kartkę Wójt Odpowiada Znajdź Nas