Konkurs na stanowisko animatora sportu
WÓJT GMINY RUDNIKI
ogłasza konkurs,
którego celem jest wyłonienie kandydatów na animatorów
organizujących i prowadzących zajęcia sportowe w Gminie Rudniki
oraz sportowo-rekreacyjne na obiektach sportowych
powstałych w ramach programu „Moje Boisko Orlik 2012” w Rudnikach
Forma świadczenia usługi: umowa zlecenie
Okres obowiązywania umowy zlecenia: marzec-listopad 2015 r. (9 miesięcy)
Liczba godzin świadczonych zajęć: każdy z animatorów zostanie zobowiązany do zrealizowania 80 godzin zajęć w każdym miesiącu, udokumentowanych odpowiednimi zapisami w „Dzienniku”, z tym zastrzeżenie, że 40 godzin zostanie zrealizowanych i wypłaconych w ramach umowy zlecenia (500 zł brutto), zawartej pomiędzy Gminą Rudniki a animatorem, a pozostałe zrealizowane 40 godzin w okresie jednego miesiąca wypłacone zostanie w ramach indywidualnej umowy zawartej, pomiędzy Fundacją Rozwoju Kultury Fizycznej w Pucku a animatorem (500zł brutto).
1) Kwalifikacje i wymagania:
Konkurs adresowany jest do pasjonatów sportu i osób chcących propagować sport w Gminie Rudniki
Wymagania niezbędne:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w zakresie sportu
- Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
- W przypadku braku dokumentów potwierdzających kompetencje zawodowe (instruktorskie lub trenerskie), animator zobowiązany jest do ukończenia kursu animatora sportu e-learningowego.
2) Zakres wykonywanych zadań:
- Organizacja zajęć sportowo-rekreacyjnych (w tym imprez, turniejów itp.)
- Upowszechnienie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży
- Pozyskiwanie nowych partnerów do aktywizacji sportowej środowiska oraz aktywizacja sportowa wszystkich mieszkańców Gminy Rudniki.
- Nadzór na realizacją harmonogramu korzystania z boisk
- Prowadzenie rejestru użytkowników obiektu
- Prowadzenie „Kalendarza Orlika”
- Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia oraz dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
- Przestrzeganie i stosowanie Regulaminu korzystania z kompleksu boisk sportowych
- Współpraca z dyrektorami i nauczycielami szkół podstawowych i gimnazjum oraz ze stowarzyszeniami działającymi na terenie Gminy Rudniki w zakresie popularyzacji zajęć sportowych i rekreacyjnych.
Zawarta z animatorem umowa zlecenie, określi szczegółowy zakres zadań i obowiązków, sposób dokumentowania wykonywanych czynności.
Zajęcia prowadzone przez animatorów odbywać się będą w systemie zmiennym w dni robocze oraz dni wolne od pracy zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem.
3) Wymagane dokumenty:
- Kserokopia posiadanych ewentualnych uprawnień zawodowych kandydata na animatora.
- Oświadczenie kandydata na animatora o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o braku skazaniu prawomocnym wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Proponowany zarys koncepcji funkcjonowania obiektu „Orlik 2012” w okresie od marca do listopada 2015 r.
4) Sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy składać osobiście w Referacie Promocji i Rozwoju Urzędu Gminy w Rudnikach, w terminie do dnia 09.02.2015 r. do godziny 9:00 lub na e-mail.promocja@rudniki.pl