Planowanie Przestrzenne
UWAGA:
W dniu 24 lipca 2020 r. zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.), zmianie uległa wysokość opłaty skarbowej za wydanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji inwestycji celu publicznego.
W związku z powyższym:
- opłaty skarbowej nie płacą właściciele oraz użytkownicy wieczyści
- opłaty skarbowej nie płacą organizacje pożytku publicznego, jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego
- opłata wnoszona przez pozostałe podmioty (w szczególności osoby trzecie, niebędące właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości) wynosi 598 zł.
Miejsce załatwienia sprawy:
- UG Rudniki, Parter, Pokój nr 3 , tel. 34 35 95 072 w. 20
Dokumenty do pobrania:
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.pdf
Wniosek o ustalenie warunków zabudowy.pdf
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z MPZP.pdf
Wniosek o wydanie zaświadczenia z dokumentów planistycznych.pdf
Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania.pdf
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.pdf