Ogłoszenie
!!! PRZEDŁUŻENIE TERMINU NABORU WNIOSKÓW
DO 29 KWIETNIA 2022 ROKU !!!
O G Ł O S Z E N I E
WÓJTA GMINY RUDNIKI
o naborze wniosków o udzielenie dofinansowania zadań
z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rudniki w 2022 roku
Informujemy o naborze wniosków z zakresu dofinansowania do utylizacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Rudniki w 2022 roku.
Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Rudniki dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty demontażu wyrobów zawierających azbest, zbierania wyrobów wcześniej zdemontowanych, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 100% całości tych kosztów.
Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych leżą po stronie właściciela nieruchomości !!!
Wnioski o udzielenie dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać w terminie od 23.02.2022 r. do 29.04.2022 r. w Urzędzie Gminy w Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki, sekretariat (I piętro).
Formularz wniosku możliwy do pobrania w urzędzie oraz na dole strony.
Wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
UWAGA !!!
Dotacja będzie udzielana w formie bezgotówkowej, tj. poprzez sfinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Planowany termin realizacji zadania: sierpień 2022 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Rudnikach – pokój nr 6 lub pod numerem tel. 34 3595 072 wew. 25
/-/ Grzegorz Domański
Wójt Gminy Rudniki
Załączniki:
Formularz wniosku.pdf (12,22MB)
Wniosek Azbest - WZÓR.pdf (14,47MB)