Poświadczenie własnoręczności podpisu
Miejsce załatwienia sprawy:
- UG Rudniki, Referat Organizacyjny Sekretariat pok. nr 2 I piętro, tel. 3595-072 w. 11
Sposób załatwienia sprawy: Dokonanie poświadczenia własnoręczności podpisu
- Wymagane:
- Osobiste stawiennictwo
- Złożenie podpisu w obecności pracownika urzędu
- Opłaty: 9 zł od podpisu
- Czas załatwienia: niezwłocznie
- Inne informacje istotne dla interesantów:
- Wydawanie poświadczeń własnoręczności podpisu przez Urząd Gminy reguluje Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 07 lutego 2007 r. i zgodnie z tym rozporządzeniem poświadczenie własnoręczności podpisu wydaje się:
- na pismach upoważniających do odbioru przesyłek i sum pieniężnych,
- odbioru dokumentów z urzędów i instytucji,
- na oświadczeniach stwierdzających stan rodzinny i majątkowy składającego oświadczenie.
- Wydawanie poświadczeń własnoręczności podpisu przez Urząd Gminy reguluje Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 07 lutego 2007 r. i zgodnie z tym rozporządzeniem poświadczenie własnoręczności podpisu wydaje się: